Έχεις μια μικρή επιχείρηση, ίσως να είναι και ατομική επιχείρηση στην οποία δουλεύεις από το σπίτι. Το budget είναι περιορισμένο, αλλά κάπως πρέπει να βρεθούν νέοι πελάτες.
Συνήθως απαντώ: “Φρόντισε αυτούς που έχεις και θα σου φέρουν περισσότερο κόσμο”.
Σίγουρα το word of mouth είναι η καλύτερη διαφήμιση. Αλλά αυτός ο τρόπος είναι αργός. Και τι γίνεται αν είσαι καινούργιος; Αν δεν υπάρχουν πελάτες;
Λοιπόν, υπάρχει και σ” αυτό λύση,και δεν εννοώ να κάνεις διαφήμιση σε τηλεόραση, ραδιόφωνο ή στον τύπο. Με μια χούφτα ψιλά μπορείς να φτάσει αυτό που πουλάς σε αυτόν που το χρειάζεται πραγματικά… σ” όλο τον κόσμο… φτηνά και αποτελεσματικά.

 

Υπάρχει καλή διαφήμιση;

Ένα πρόβλημα με την παραδοσιακή διαφήμιση είναι ότι δεν είναι στοχευμένη αρκετά. Όλα τα παραδοσιακά μέσα μπορούν να μας δώσουν στοιχεία στο περίπου. Δεν ξέρουν πόσοι ακριβώς βλέπουν την εκπομπή ή πόσοι διαβάζουν το περιοδικό. Λένε, και καλά, όσο περισσότεροι το δούν, τόσο περισσότεροι θα αγοράσουν το προϊόν που διαφημίζεται.
Bullshit! Με όλη αυτή την τεχνολογία δεν υπάρχει λόγος να σκορπάμε τα ευρώ με αυτό τον τρόπο.

Ξέρεις γιατί οι περισσότεροι αλλάζουν κανάλι όταν προβάλλονται διαφημίσεις; Μας έχουν κουράσει. Τις περισσότερες φορές δεν μας αφορούν καθόλου. Πρόκειται για ‘κακή’ διαφήμιση.
Αν σε αφορούσε όμως, αν διαφημιζόταν κάτι που σε ενδιέφερε πραγματικά, κάτι που σε απασχολεί εδώ και καιρό… τότε θα ήταν καλή διαφήμιση. Θα έλεγες ευτυχώς την είδα και με βοήθησε.

Δεν είμαι αντίθετος με τη διαφήμιση στα παραδοσιακά κανάλια. Είναι όμως ακριβή σε σχέση με την απόδοση.

Υπάρχει στοχευμένη και φτηνή διαφήμιση για όλα τα bugdets

Τα παραδοσιακά μέσα μπορούν να παρουσιάσουν μόνο demographics, δηλαδή στατιστικά βάσει ηλικίας, φίλου και τοποθεσίας. Πχ Γυναίκες, ηλικίας 24 με 40 στην Αθήνα.
Εγώ θέλω να ξέρω πόσες από αυτές τις γυναίκες έχουν δικές τους επιχειρήσεις. Πόσες είναι εξοικειωμένες με τον υπολογιστή και πόσες από αυτές έχουν σκοπό π.χ να αγοράσουν ένα αυτοκίνητο. Θέλω να εμφανιστώ μόνο σ” αυτές τις γυναίκες, δε με ενδιαφέρουν οι άλλες, άρα δε θέλω να πληρώσω για τις εμφανίσεις μου σ” όλες τις υπόλοιπες. Υπάρχει η δυνατότητα να έχουμε τέτοιο target group και να διαφημιστούμε μόνο σ” αυτό.

Δε φτάνει όμως αυτό. Γνωρίζεις, πως το word of mouth είναι η πιο δυνατή διαφήμιση. Φαντάσου να μπορούσες να απευθυνθείς σε γυναίκες που έχουν συγκεκριμένα ενδιαφέροντα, αλλά να είναι και φίλες των πελατών σου. Αυτή η σύνδεση με τους φίλους τους που είναι ήδη πελάτες σου εμφανίζεται και λειτουργεί προς όφελός σου. Αυτό λέγεται Social Proof. Αντιστρέφεις τη διαδικασία του word of mouth: Εμφανίζεσαι σε κόσμο που πολύ πιθανόν ενδιαφέρεται για σένα και του δίνεις την δυνατότητα να ρωτήσει για σένα και τα προϊόντα σου  κάποιον έμπιστο άνθρωπό του.

Η λύση είναι Facebooks Ads

Δεν πρόκειται για επιστημονική φαντασία. Τα Facebook Ads μπορούν να σου τα προσφέρουν όλα αυτά και πολλά περισσότερα…
Το κόστος κυμαίνεται περίπου μεταξύ 0.80€ και 3.00€ για 1000 εμφανίσεις/προβολές. Κανένας δε μπορεί να ανταγωνιστεί την αποτελεσματικότητα αυτών των διαφημίσεων.

Αν το δοκιμάσεις μια φορά θα εθιστείς από το αποτέλεσμα και θα το χρησιμοποιείς συνέχεια… βασικά θα σταματήσεις να πετάς τα χρήματα σου σε ακριβές καταχωρήσεις, άσκοπα flyers  ή να σκοτώνεις την τιμή σε προσφορές και κουπόνια.

Πηγή: toleemedia